Thursday, October 7, 2010

PMR 2010

ouh , what a fucking day :'(

Hi,

Hey guys , today macam boring jea ohh . Tadi bagun lambat kot , lupe kunci jam . Nasib baik Farah tolong call aku , klu tak memang tak amek exam laa aku nie , haha :p then bgun jea terus mandi and get ready for school ,kejut Faiz and terus blah sebab dah lambat but before tu sempat lagi aku layan cite Tom and Jerry :D hahaha best kot . Dah tu sampai skolah cari Faiz sebab aku tak bawak calculator , bile jumpe jea faiz terus kene marah , haha kesah pulak aku kan ? Dah biasa laa kate kan :) So today science paper1 agak senang laa kan kalau nk compare dgn paper2 yang susah tu , haha . Time habis exam science paper1 , aku g laa kelas Faiz nak pulang kan calculator dia , then lagi sekali kene tengking betol2 depan kelas dia , sumpah malu sial ! Segan aku dapat abg mcm nih . Aku pun tebal kan muka masuk kelas dia then bagi calculator . Grrr ! balik2 jea kat kelas aku , teros duduk then macam nak nangis pun ada gak , aku nak nangis bukan sebab kene tengking dgn dia , but malu kot ! Bile jumpe mmber2 dia jea sume nak bahan aku sebab kene marah depan kelas , lagi laa malu doe . But at last , aku nangis jugak sebab bdk2 kelas dia kutuk aku gile babi ! Grrrr , then Iman pujuk aku balik . Fara and Nad ilang tah kemane tah . Then study sikit pastu once again bile teringat jea ape yg jadi kat kelas Faiz td terus muka aku merah balik , rase macam nak sepak org jea time tu , haha kesia Iman jadi mangsa lepas geram aku , hehe sorry dude ;p After habis science paper2 , aku sakit perot gile2 kot , then Iman dgn serious nye ckp "Maybe you lapa kot , jom laa pegi makan" haha , padahal dia yang nak makan :p aku pun teman laa dia pegi makan , memag takde lagi jauh laa dia nak makan kan , sampai kat Hot Station kat seksyen3 tu haa , ngokk gilee laa ! By the time kitorg smpai jea , Azrah ex-Iman tegur dia , aku pun buat bodo jea laa sebab tak kenal kan . Haha :) Dia pun tnye laa sape aku kan , then Iman ckp "tu laa Nadia Batrisyia" haha , perlu kea sebut nama penuh ? But wired kot , cara Iman ckp mcm Azrah tu kenal aku jea kan ? Haha , Whatever ! Then balik skolah balik , paper sejarah pun start . Soalan bynk masuk form3 kot , wahhhh ! suka aku nyahh :D sebab form2 aku tak baca langsung kot :) Nadia kan dah pandai :p hahaha . boleh pulak aku pegi tengok kertas Intan , ingat kan tak nmpak , rupa-rupanye ! NAMPAK SIOT ! Aku pun ape lagi , tanpa segan dan silu terus tiru ape yang aku tak tahu , haha :D pengawas peperiksaan tu langsung tak perasan kot . Dia sibok texting :p haha suka aku nyahh ! Then time balik tu aku lepak kat shell jap teman Diana plus bantai makan ice cream :) Haha . Nysa ckp tak elok , but bile fikir logik , ice cream ? exam ? Takde kene mengena langsung ! Hahaha :) Dah tu balik macam biasa laa , dgn Diana :p mak dia dah masak mee kari dah kot , but aku macam segan jea bile bapak dia ada hehe :) wahhh first time dgr Nadia Batrisyia ni ckp yang dia malu :p wekkk ! Aku ni pun ade perasaan gak tahu ! Well , esok takde paper so , tak payah laa datang sekolah ! Sukaa aku nyahh :D

Hmm , I think i should stop merepek kat sini , sebab kalau aku nak cerita everythinag kat sini memang tak kan habis hehe :p Alright then , byeee :)

p/s : papers to go , which means another two subject :) yeahhhh ! : 3 p

p/s : today is Nazihah's birthday too :) Happy birthday babe !

Till then <3