Friday, October 8, 2010

Ouh Si Busuk :)

Darlings :')

Hey guys , believe it or not , today aku catat record tak mandi for the whole day ! Congrats Nadia , finally you've made it :) haha , ouh si BUSUK itu lah yang selalu di ungkapkan oleh seorang jejaka yang bernama Umarul Syafiq , haha and now , kata2 anda telah membuahkan hasil ! Haha , mongok laa you !

So , today I didn't go to school sebab cuti and takde exam , yeay me ! No exam paper for today , thanked god ! Well , lets just saying that I stayed at home for the whole day and do nothing . Haha petty cool isn't ? It is cool ! I woke up at 10 a.m because my dad called me , after that I went to bed and sleep AGAIN , hehe :) woke up for the second time at 12 something , fyi I didn't take my bath haha . Turun jea bawah tengok takde sape2 pun , so aku pun g bantai minum coke and roti jea . Then tengok tv sampai kul 3 . Pastu naik atas , tido balik haha . Pukul 5 ibu call ckp dia kat depan rumah , so aku pun bagun bukak pintu . Ingat kan nak tido balik lepas tu but En.Halim pulak balik , klu dia dah balik better tapayah tido , nnt conform kene bebel :p haha sorry dad !

By the time aku tgh menaip blog nih , tataw laa knape aku rase nak nangis . I miss everything ! I miss my friends , I miss my mom , I miss my boyfriend , I miss my entire HAPPY family . But now , sume dah takde lagi :( they all dah mengamalkan prinsip "you do yours , i do mine" or "aku tak kacau kau , kau tak kacau aku" or something like that laa . I'm really really really dah fed up dgn family aku , rase macam nak lari rumah pun ada . Hmm , sungguh amat membosan kan . Bnda kecik pun nak mngamuk , then bile dah buat salah , ckp sume salah aku , padahal takde kene mengena pun pasal aku . Kau fed up dgn aku ? Sumpah 100000 kali ganda aku fed up dgn kau , ada jea bnda yang tak puas hati dgn aku . Grrr !

Okay , I'm gonna stop crapping now before ada org marah :) , i'll write tomorrow
bye :-*

P/S : you better stop saying anything bad about me , we both know what's happened kan ? So you better stop sebelum kau sendiri yang MALU :) TQ and bye :D

Till then <3