Friday, July 2, 2010

Killer !



FARAH HILWANA BT MOHD JAMIL
*in the picture , wore tudung pink in colour and white glasses.

WANTED ! If anybody just saw her , please call 99999 . Dia dipercayai telah membunuh 10 ekor semut hitam dalam masa kurang dari 12 jam sehari . Mempunyai sifat yang sangat kejam , diulangi SANGAT KEJAM . So , beware my beloved readers , lokasi terakir dijumpai ialah di kawasan ICT SMKJR , mempunyai beberapa orang rakan subahat , antaranya ialah Nadirah Izzati (nad) *the picture, next to Fara , Nadia Batrisyia (saya lah) hihi , dan juga rakan sekutu yang baru iaitu Muhamad Harris (aris) . Mereka berempat telah menjalankan sindiket penyeludupan dan pembunuhan yang sangat kejam kepada beratus-ratus ekor semut dalam masa kurang dari satu tahun sejak bulan April yang lalu . Jadi , saya menyarankan agar , anda tidak keluar dari rumah sehingga pembunuh ini berjaya ditangkap .

THE END

p/s : Sorry babe ! Haha .

**

Hello guys , how are you ? Today was freaking bored , staying at home and sat in front of my lappie and playing games and what so ever . Haha . Well , first of all , I'm not going to school today because I'm not felling well , actually it is since yesterday . So , today and yesterday is kinda bored day for me , hihih , pity me aite ? So , pagi tadi , around 10.45 a.m. my dad pegi sekolah utk amek report card , haha , my result are suck dude ! But my dad didn't say anything pun bila dia smpai rumah , hee , cool daddy ! Haha , well , now since I don't have any idea what the hell that I'm gonna write here , so maybe its the better way for me to off to bed , if not , I'll be crapping , crapping and crapping all the way . Haha , anyways thanks for reading this section . Soo ,

Till then <3