Wednesday, June 30, 2010

HIM .

MARUL ,

Beliau yang diberi nama Marul , so , just call him Marul , unless you want to call him Umarul . Tapi , aku suggest kan , pangill jea lah dia Marul sebab dia adalah Marul yang telah di panggil Marul sejak kecik lagi . Jadi , kepada sesiapa yang berminat , panggil jea lah dia Marul sebab dia adalah Marul , kalau korang tanak panggil dia Marul , so korang boleh panggil dia Marul , klu korang tanak jugak , korang kene jugak panggil dia Marul , sebab aku pun panggil dia Marul kerana dia adalah Marul yang diberi nama oleh parents dia , so , nak kea tak nak , korang kene jugak panggil dia Marul . Abis tu , klu korang tanak panggil dia Marul , then ? Korang nak panggil dia ape ? Mesti Marul kan ? So don't be soo degil , panggil jea lah dia Marul , kan senang . So , I guess , you better call him Marul sebab dia adalah MARUL <3>
p/s : biee , sorry I boring . HAHA !


****

Yeahh ! Finally ! I've finished crapping . Haha , soo , today was okay jea lah , nothing else except for the boring school and crazy friends . Haha *sorry babe , terkutuk pulak . Hihih . So tadi , after balik skolah , around 3.30 p.m. , aku bermastautin sebentar di habitat Fara sbb nak pick up Nad , so yeah , I'm doing it . Lpas tu , kami pun g laa jenjalan kejap , dan memandang kan hari nak hujan , so , aku telah menggunakan otak ku yang genius ini dan menggambil keputusan untuk singgah sebentar di habitat Nad pulak . Haha . Hujan yang turun bagaikan mutiara bak kata Uncle Sudirman , telah membasahi aku dan Fara semasa dalam perjalanan ke habitat beliau . So , sekali lagi I'm using my super duper genius brain and decide to jalan je memandang kan hujan tersebut tidak lah selebat mana , hehe , pandai kan kan kan ? Well ! Then , I went back home around 5 o'clock . Dan mcm biasa lah , bila smpai jea dekat rumah Faiz mesti tanya "Kau dari mana ?" lalu aku pun menjawab "Dari habitat Nad". Its just a short convo laa . Haha . So , now I'm off to bed .

Till then <3