Friday, November 12, 2010

The Best :)

HI HELLO !

Hey guys :) how am i ? Never been better . So , for this two days , im kinda busy with some stuff and what so ever :p haha . Mau dengar cerita ? Yeahh mari saya ceritakan tentang kejadian-kejadian sepanjang dua hari ini :) haha .

10/11.2010 (Thursday)

I woke up late for school and im rushing like hell ! Ohh then pickup everybody :p *dah macam "TRANSPORTER" laa pulak aku nie kan ? Haha by the time nak pick up Farah tetibe aku nmpak dia pkai baju sukan , so i asked her "kenapa pakai baju sukan ?" then she reply "ouhh tadi Nad call aku , dia ckp pegi Putrajaya harini doe" I was like WTF asal tak bagi tahu aku awal2 ? Cilaka ! Pastu diorg ckp mereka pun tataw actually ! Huh , sokay laa . Then once again im rushing like HELL , went home and change baju right after that , pegi skolah balik =__='' . Later , sampai jea dekat Putrajaya , we having our breakfast for awhile then , pegi laa ridding . After ridding , i was like SUPPER TIRED . Rase mcm nak tercabut jantung aku doe , nak bukit laa ape sume ! Haha but seriously best laa jugak . Nak pergi kayak haritu , but tak boleh sebab ade limit . Huh -.-'' muka , tangan aku sume dah merah2 sebab panas ya amat , bole kurus kalau hari2 mcm nie :p haha . Time balik pulak aku tertidur and Farah sempat snap pic , haha memula agak geram gak laa but later , huh its fun kot ! Haha teruk prangai ! Memang pun tak dapat di nafikan :p ! Then macam biasa laa hantar semua balik dulu then baru laa aku balik rumah :) yay finally ! By the time aku baru jea nak landing kat katil ku yang empuk dan di penuhi dengan barang2 aku nie tetibe ADLI called suruh amek Diana , katanya mama dia yg suruh , so aku pun dengan perasaan tidak senang hati pegi laa amek budak tu . Then boleh pulak dia tanak balik , dia nak lepak rumah aku dulu sebab nak on9 ! Hadoii , layan jea laa . Haha but aku tertidur time dia tgh syok on9 tu . Ngantok seyh ! Bila nak balik , tahu pulak nak kejut aku suruh hantar balik . Lepas dah hantar dia , went up stairs and landing laa daku dengan penuh nasfu mengantok nye aku puas kan dekat katil tu , haha . Time bgun , tak sedar dah pukul brape and bile tgok phone , nahhh hambek kau ! Berjuta msg masuk and miss call . Hahahaha !

11/11/2010 (Friday)

Today was great , i was forced my self to go to school sebab nak amek teks book laa konon . But lain pulak jadi nye , dekat sekolah Datin Norlia nak bersara daa , so terpaksa laa celebrate dia :) GOODBYE TEACHER :D and after all those nyanyi2 , jamming season , teacher karaoke , and tengok all teacher melalak , penyampaian hadiah and bla bla bla tu habis , Farah , Nad , Piqaa , Azie , Syira , Blaqis , Intan , Anis and Nisa went to Ustazah Maznah's house . Wee tengok baby baru Ustazah :) Comel siot , his name is Muhammad Akhil Muqqarbbin . Agak susah jugak laa den nak menyebut nye laa ye . Haha habis kitorg bersepuluh kerja kan baby tu :p haha . Then time aku tengah peggang baby tu , Farah took my pic with the baby :) aww aww suka aku nyah , and Anis cant even stop saying " bile bak dapat anak bersama Maghul kau tu ? Aku nk jugk merasa ank buah :p" Bongok ! Anis mmg begitu :P then tetibe jea i miss Maghul like HELL ! Nak text dia ? Nnt kang takot kacau dia study , so aku pun tunggu jea la dia text aku . Hehe , main2 dgn ank ustzah best doe . Comel ! Then balik ruma around 4.30 p.m. :) Seriously im having fun for the last day school for me laa kan :p hehe !

Ok , im done now . So sorry guys , im to lazy to upload the pic of mine with the cute baby :)
I'll write soon .
BYE !

-Till then-