Thursday, October 14, 2010

Awesome :p

"an archeologist is the best husband any woman can have; the older she gets , the more interested he is in her"

BUDDY !

Hey guys , how are you ? Today was awesome , i do have a great time with my friends :) Okay , i woke up around 6 a.m because Farah called me and said :-

Farah : Woi budak , kau nak skola tak harini ?
Me : Err , skola ? Sape jea yang pegi ?
Farah : Aku dengan Nad conform doe , Diana tataw lagi .
Me : Ouhh , okay jea . Nak bawak ape jea pegi skola ?
Farah : Bawak badan suda laa , haha :p
Me : Ouh , baik cik puan .

Hehe , the i hang up the phone and take my bath . Right after that , i went to pick up her and we went to school together . But , skolah macam bosan yaa amat doe . Ada ceramah pasal budak2 yang berminat nak masuk skola teknik , so dari situlah tercetus nya idea nak masuk teknik . Haha macam menarik jea doe :p Duduk asrama , yeahh tapayah laa duduk rumah yang sangat amat membosan kan , haha :) And tomorrow , maybe aku nak g teman Farah lagi sekali pegi SMT Kajang , dia nak try apply situ :p But actually , kitorang cadang nak masuk SMT Sepang jea sebab skolah baru kan , so skolah tu cantik laa lagi kan :p Hahahaha . Tapi , tengok laa we were like not too sure nak apply skolah mane :0 hahaha . Okay , go on . Nothing much about school today . After school is finished . I went back home and Munir text me , pasal our plan :/ TEEHEE . Kene laa kau nnt Shahir , hahaha :0 Then kitorg sume buat plan bile sume dah sampai jea , terus baling (tepung) haha , shit ! Kotor baju aku laa gileee ! Habis dgn rambut2 aku kene . Haha :p bile sume dah mandi tepung , sape tah pegi siram aku dgn air , banggang ! Tepung+air=keras laa tepung tu ! Eurghhhh ! I hate you -.-'' hahaha . Right after sesi baling-membaling habis , all the boys gerak McD while me , Farah and Nad , lepak jap kat kedai Farah , then hantar Nad balik . Lepas tu aku pun teman laa Farah g makan jap then dia kene masuk keje but dia still nak lepak dgn aku :p wahhh kau sungguh memahami yang aku sgt bosan di rumah . Haha :) so , called my dad and ask him can or not and he said OKAY . Ape lagi , kitorng okay jea laa . Lepak2 sampai kul 9p.m. bau balik rumah . And now , aku baru lepas mandi and mau on9 kejap okay .

I think im done , I'll write tomorrow :)

Bye sweetheart !

-Till Then-