Wednesday, July 14, 2010

Random


P E O P L E !

Hello guys , How are you ? Seems like I dont have anything to do , so , Im blogging . So , today was okay and quite interesting day . Haha , guess what ? PARTY AT MY HOUSE ! Its just a kita2 jea punye party . Haha , my friend drive me crazy . And somehow I fell like "ouh , what a shit friend" haha , but they are ROCK ! Hihih .

**

Dekat skolah , Pn. Laili aka cikgu makeup , asking us to buat karangan yang bertajuk "keburukan melayari internet" and guess what ? Dalam kepala otak aku just think about this two things jea ,

1st : Budak2 surfing internet hari2 sampai lupa nak belajar (bodoh)

2nd : The boys free-free jea tgok blue dekat internet *PRON , REDTUBE (stupid)

haha , look guys ! Gilaa horrible kot . Mcm tak cye jea aku bole pikir benda2 macam nih , haha . Ni sume Farah punye pasal , haha . But its okay , my teacher said that "anak-anak murid aku makin membesar" haha * tcher pun sekepala jea , mana tak anak murid naik tanduk . Haha .

Well , I'm having fun today , bermesra di rumah bersama ayah ku , cehh . Tp , persoalannya sekarang , "sejak bilakah bapak aku pandai duduk dekat rumah"? Gila terkejut tahap babun jumpa blackberry doe bila tgok bapak aku tengah tengok tv time aku and Nad smpai kat rumah . Nak tershuffle aku bila melihat bapa ku sedang berbuat demikian . Dan , tanpa disuruh , Nad berlari naik dan masuk ke dalam bilik aku sambil menepuk tangan smbil mengucapkan syabas kepada aku kerana telah berjaya megubah attitude bapak aku yang mmg jarang sekali di lihat di rumah *accept tido.

**

Dan sekarang , jam di phone aku telah memaparkan number 11.30 p.m. and aku tak solat isyak lagi *cehh , jadi apalagi haiyaa assolah . Now , I'm off to bed , soooo

Till then <3