Sunday, October 24, 2010

23 October 2010

a day that i'll remember foe the rest of my life :')






Sayang ,

I love you so much dear ! I cant imagine how the hell can i live without you . Today is 25 October 2010 . And tomorrow would be our 4th month anniversary , and i hope that you'll remember :) *okay , now skipp the jiwang2 part HA-HA

Last saturday , aku hang dengan Maghul , wahh best best best best ! But it might be the last date before SPM . Hmmm sokay laa . You habis kan laa spm you dulu kay ? So , a day before hang tu , aku gerak pegu Puchong dulu . Hehe pegi bertegur sapa dulu laa kan :p then tido sane satu hari :) Esok pagi , terus gerak pegi Bukit Jalil take a train and gerak pegi KL . Wahhh sangat amat bosan time nak tunggu train tu taw . Ade laa sorang pakcik nie , boleh pulak main snap-snap picture dengan bini dia . Taw laa camera mahal , tapaya nak menayang laa kan :p Haha , pikir aku kesah kea kau nak bermesraan dengan bini kau ? Tapi taya sampai nak suro aku pun jadi model skali , saya tak knal pakcik laa ! Hahaha , okay , skip that . Right after sampai kat Hang Tuah , aku pun tggu laa si Maghul nie . Imagine that aku sampai sane around 11.25 a.m and he arrived there around 12.20 p.m ! Haha nak dekat sejam jugak la aku kene tunggu . Sampai naik gile kpala otak aku yang dah mengelegak sebab panas sgt . Haha , but sokay ! Aku dah dapat mangsa . Hahaha , ade sorang budak nie , nma dia Syauqi he's 13 years old and stay kat klang . Haha , comel siot ! Then macam2 aku tnye dia sampai dia malu , haha (p/s : tanak bgtaw korang laa :p) Haha .

By the time Maghul sampai jea , kitorang terus gerak pegi tengok movie . JANGAN PANDANG BELAKANG CONGKAK 2 . Tapi beli ticket pukul 1.40 p.m. and we have to wait another 1 hours ++ . Hee time tu i asked him weather dia dah makan belom , then dia ckp belom . So ingat kan nak pegi makan dulu , but sayang aku nie gedik sangat . Sikit2 ckp "you nak makan ape nie ? I tak kisah doe , ikot you je" haihh , you yang lapar , i pulak yang kene ? Haha but then , tak jadi makan . Walk , walk , walk , walk and walk , sampai laa sayang aku melalak2 nak tngkap gambar :D memula aku tanak , tapi .... alah layan jea laaa . Hahaha nanti kang kempunan smpai spm lak kang :p Haha siannnn . Movie best gile kot ! Kelakar gile , time dalam wayang kitorang asyik berkepit jea . Dah macam belangkas dah :p Hahaha . Right after that we went to Pizza Hut and eat ! God damnit , dia nie memang nak aku gemok doe , hadoii . Bagi aku makan bynk2 , haha . Aku gemok kang ! Padan muka . Haha , then after eat . We walk , walk , walk and walk again . Until laa dia nak balik , sebab malam tu Maghul ada dinner :( sokay laa , this year kan last year for him . Time dalam train pulak macam hawau jea . Ramai gile doe , and time dekat station Cheras ade laa sorang mamat nie selamba jea pegi pegang pinggang aku , ingat kan dia nak terjatuh dah time tu , so aku pun maafkan jea laa . Maybe dia tak sengaja , but then tgan dia turun ke bawah pastu pegi peggang bontot aku . Perghhh CILAKA ! Rase nak jerit jea time tu , but nnt org kate aku gile , so aku diam jea text dengan Maghul and told him everything . One station before Bukit Jalil aku terpersan sorg mamat nie , muka gile familiar doe . Macam penah tengok jea , tapi aku wat bodo jea laa , lupe daa name dia time tu until laa sorang budak nie pegi tegur dia "Mal , turun mane kau". Right after that baru aku teringat . Iqmal , cousin maghul . Maghul pena cite pasal dia :) Tp aku still teragak-agak nak tegur dia . Bila dah turun train , aku pegi laa kat park teksi tu , tunggu si Faiz then ade cine nie datang then merepek tah ape benda tah , aku wat bodo jea till si Cousin maghul nie tegur aku . Pastu bile dah kenal , cina tu datang balik , mencarut2 lagi . Haha pastu dia pegi merepek pulak kat si Iqmal tu , then cine tu tnye "you knal sama dia ka ? Tadi wa ade tngok you ckp2 sama dia , apa pasal ? You ada suka sam dia ka ?" pastu si Iqmal ckp "nie saye punye cousin laa" Chetttt ! Salah tu , patut nye "nie bakal cousin saya laa" Hahahaha . Fyi aku dan Maghul tak kahwin lagi okay ! Hahaha . Then , sampai jea rumah main2 dgn kanak2 tu kejap sampai diorg tido then aku tgok tv sampai kul brape tah , then tertidur .

-the end-