Friday, April 29, 2011

Tired !

Black Eyed Peace - Just Can't Get Enough


Okay , I'm so tired ! Pagi tadi ada sukan tara dekat sekolah . Aku masuk acara 200 meter , 100 meter , lompat tinggi and lompat jauh . Sumpah penat nak mati dengan berdiri dekat padang yang panas gilerrrrr tu ! Mak aihh , kalau seminggu mcm tu boleh kurus aku dok kat situ ( memandangkan sekarang dah agak gemuk kan ) Haha , then acara semua tu habis pukul 12.30 pm and pukul 2.30 pm aku gerak dari SMT Seberang Perai ke Butterworth , then bas yang sepatutnya pukul 3.30 pm tunda sampai pukul 5.30 pm WTF ! Maka dengan itu Shiro pun tertidur laa dekat situ dengan penuh keletihan ya amat , bhaha . And aku pulak ? Gayot dengan Bonzer babi tu , sebaik dia yang call . Lepas tu Big Show pulak nak cakap , nahhhh mampuihh aku kene maki free free jea pokk . Haha ! Lepas sorang sorang nak cakap haha macam bodoh ! And now , sampai laa aku di rumah yang indah dan permai ni nak dekat2 pukul 12 am . Goshh what a tired day isn't ? Okay , maybe I should get some sleep :) So long baby !

-till then-